Artikelen

maandag 6 november 2017

Kerst met Mattie....















Goedemorgen allemaal...

Drie kerstkaartjes deze keer...Bij het eerste kaartje heb ik het karton met distress oxyde bewerkt, dat vind ik een erg mooie uitstraling geven..de LR0484 heb ik een keer gestanst met goudkleurig karton van Marianne, daarna nog een keer met het ivoorkleurige karton en die er half opgeplakt. De kerstster van Petra/Marianne heb ik met vellum en karton gedaan, het karton ook bewerkt met de inkt. Alle drie plaatjes zijn van Mattie.

Bij het tweede kaartje heb ik ook de LR0484 gebruikt, bij het middelste malletje heb ik eerst een keer uit het goudkleurige karton van Marianne gestanst, daarna nog een keer uit het plaatje zelf...hier van heb ik de twee boogjes met ruitwerk afgesneden...ook de kerstster weer gedaan en een stempel van Marianne, CS0991. Ook vind ik de Diamond gems heel erg leuk..:-)..JU0932.

Bij het derde kaartje  heb ik de voorkant teruggevouwen en daar de LR0484 opgeplakt, helemaal open en met het plaatje er achter ( aan de zijkanten recht gesneden). Het ronde plaatje heb ik gestanst met de cirkel met stipjes van LR0445. De tekstlabel gedaan met CR1390 en de stempel is ook van CS0991.

Bedankt weer voor jullie berichtjes!
Hartelijke groetjes van Anja






1 opmerking:

  1. Je kaarten zijn weer super mooi Anja!
    De mallen zijn geweldig mooi!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen